Miért minket választottak?

Ügyfeleinket időről időre megkérdezzük, hogy miért választottak bennünket, illetve mikor döntöttek mellettünk. A válaszokat összefoglaljuk, értékeljük, s ebből levonjuk a következtetéseket arra, hogyan változnak az ügyfeleink igényei, milyen értékek mentén tudunk még színvonalasabb szolgáltatást nyújtani.

  • A Stallum irodánkban az egyes munkafolyamatokra külön-külön, arra a területre szakosodott munkatársak (könyvelő, bérszámfejtő, adótanácsadó, könyvvizsgáló) vannak, s így nem csak egy kolléga foglalkozik az adott céggel. A munkafolyamatok szétosztása biztosítja, hogy nem csak a „szeretem” feladatokat csinálják meg a kollégák, hanem minden rájuk bízott feladatot.

  • Minden munkafolyamatra vonatkozóan ellenőrző listákat használunk, amelyek mellett nem lehet feladatokat elhagyni, kihagyni.

  • A könyvvizsgálatban a kamarai előírások szerinti, a könyvelés terén pedig a saját kialakítású standardok alapján dolgozunk, amelyek biztosítják a folyamatos magas színvonalú teljesítményt.

  • Az iroda minden munkatársa képes az önálló munkavégzésre, ismeri a saját kompetenciáját és biztos a tudásában. 

  • A munkafolyamatba épített ellenőrzés és a vezetői ellenőrzés egyszerre működik. Az a cél, hogy minél kisebb hibaaránnyal működjön az iroda.

  • Minden kollégának van helyettesítője, így a szabadságolás, egy betegség nem jelent gondot semmilyen munkafolyamatban sem.

  • Szeretjük a csapatmunkát – minden kolléga igazi csapatjátékos.

  • Minden, a hatékony és biztonságos munkavégzéshez szükséges infrastruktúra a rendelkezésünkre áll. Irodánkban – az átlagosnál jóval magasabb - IT biztonsággal dolgozunk, amelyhez folyamatos rendszergazdai felügyelet is tartozik.

  • Az általunk használt összes szoftver jogtiszta, s azokból a legbiztonságosabb verziót használjuk. 

  • Ügyfeleink által használt programokhoz input és output oldalon is képesek (hajlandóak) vagyunk csatlakozni.

  • Az általunk használt programokból – könyvelésnél az APOLLÓ, könyvvizsgálatnál a REFERENCA – biztosítani tudunk ügyfeleink számára is jól használható adatokat, listákat. Ezzel a munkánk a „szükséges rossz” kategória helyett a vezetői számvitel fontos elemévé vált.

  • Külföldi anyavállalattal, kapcsolattal rendelkező ügyfeleknél – kérésre – felvesszük a kapcsolatot a külföldi partnerrel is, s biztosítani tudjuk a külföldi számviteli háttér számviteli igényeit is.

  • A munka során mindig a törvényesség, a jogszabályok betartása az elsődleges, de törvényes keretek között igyekszünk ügyfeleinknek a legoptimálisabb megoldást kínálni.

  • Ha szükségesnek ítéljük meg, akkor tudunk NEM-et mondani.

  • Megfelelő fedezetet nyújtó felelősségbiztosítással rendelkezünk, a szerződéses kapcsolatainkban megfelelő garanciákkal rendelkezünk.

  • Saját erőforrásainkon túl számos olyan megbízható szakmai kapcsolattal rendelkezünk, amely a munkánkhoz kapcsolódó igények (pl. jogi, munkaügyi, transzferár, környezetvédelem, vám, stb.) kielégítését olyan szinten biztosítja, mintha azt mi végeznénk. 

  • Irodánkban mindig kiegyensúlyozott és baráti a hangulat. Lehetőség van a nyugodt tárgyalásra, konstruktív személyes megbeszélésekre.

  • Az iroda jól megközelíthető, mindig lehet parkolni a szomszédos bevásárlóközpont mélygarázsában.

Árfolyamok

EUR
CHF
USD

Kamatkedvezmény

Minden esetben kamatköteles, ha a cég a dolgozójának ideiglenes pénzt ad kölcsönt?

Jó hír – nem! Vannak kivételek, amelyeknél nem kell a dolgozónak kamatot fizetni vagy a meg nem fizetett kamatot jövedelemként leadózni.

Bővebben...